Aku Adalah Aku...
FUHH!!
Saturday, December 11, 2010 @ 3:17 PM | 2 Comment [s]

salam semua.... moga kalian sihat di dalam rahmat Allah... dah lama tak singgah kat blog ni.. banyak perkara yang berlaku.. and... I wanna share with u guys... hehe...

minggu lepas fadh pergi muar.. jumpe kawan2 skola dulu.. walaupun x dapat jumpe semua.. fadh dgn sahabat fadh, aini.. jumpe kat muar.. lepas tu,, kami pergi rumah sahabat kami dekat bukit gambir... dalam pukul 3, nina dan nasuha bawak kami pergi kmj... lama jugak la kat kmj.. smpai pkul 6.30.. lame jgak bok sembang dgn kwn2 kt sne... malam tu.. fadh dgn aini tido rumah nina... esoknya.. aini belanja fadh dgn nina makan pizza... sedap!! yela.. orang belanja la katakan... pastu.. kami berpisah di bus station muar.. aini balik batu pahat.. nina balik rumah dye.. fadh pula dok umah along... sampai la hari ni...
   
semalam..
along bawak kiteorg adik-beradik pergi MITC... mula-mula kiteorg pergi Melaka Planetarium.... erm,, tempat yang bagi maklumat pasal angkasa.. best!.. ada tayangan pasal angkasa lagi... nampak real... sound effect pon best.. mcm betul-betul kat angkasa lepas... kiteorg lepak kat planetarium tu lebih kurang sejam... lepas tu.. kiteorg pergi main boling... huhu... second time main boling... bola asyik masuk longkang je... huhu.. fadh siap terbaling bola ke belakang lagi.. haha.. malu kot... tp,, kne cover la.. al-maklumlah... saya budak baru belajar... kalau salah tolong tunjukkan... hehe... at the end... along yang menang.. huhu.. fadh no 4 la.. last... hehe.. angah second... adik third.. hehe.. but, I really enjoy playing bowling... then.. solat asar....


MELAKA PLANETARIUM

MELAKA NTERNATIONAL BOWLING CENTRE
lepas tu.. kiteorg pergi kt MITC... abg ipar fadh memang nk pergi situ sebab ada showcase 'satu daerah satu industri'... mcm2 ada.. dari kraf tangan smpai la ke pertanian.... semua negeri ade... dari perlis.. smpai lah ke sabah... johor pon ade... huhu,, negeri johor biasela... dengan mee bandung muar.. kerepek.. zapin... kuda kepang.. huhu.. rase cm kt johor plak.. ble masuk booth negeri lain rase mcm betul2 berada kt negeri tersebut... kirenya jelajah satu malaysia la semalam... hehe... banyak benda yang baru fadh jumpe... nasi itik... mcm nasi ayam, cme lauknya bukan ayam.. tapi itik... laksa perlis.... satar... pulut panggang... yummy... lapar pulak tetibe.. hehe... tapak showcasenya memang besar... penat jalan... tapi dapat banyak input... berbaloi la... x rugi.... dapat tambah ilmu..... mcm nak pergi lagi je... hehe... maghrib baru sampai rumah...

lepas solat.. angah ajak teman pergi amek kawan dye kat melaka sentral... pastu.. pergi jusco.. beli hadiah kawen kawan angah.... lepas tu... pergi rumah kawan angah yang nk kawen tu.. saje kacau pengantin baru... lgpon rumah kwn angah tu dekat dengan tempat fadh belajar... hehe.. kirenya fadh jadi penunjuk jalan kt angah la... huhu.. sebab tu angah suruh ikot.. lame jugak dok umah kwn angah tu.. huhu.. pukl 11 baru balik... really tired.... tp best la.. dapat lepas rindu kat maktab.. hehe... hari ni angah pergi jugak rumah kawan dye yang semalam tu.. kak wahidah namanya... fadh x pergi... malas... hehe.. lgpon segan la.. bukan fadh kenal sgt pon.. setakat ni sahaja... tak tahu kenapa.. tetibe tertype pnjg pulak.. hehe...

Untuk diri :
bersyukur sebab dapat melihat keindahan alam... semua benda2 yang ada di muka bumi ini... melambangkan betapa maha bijaknya sang pencipta kita... Allah Taala... syukur sebab diberi peluang untuk terus hidup hari ni.. hidup udara segar.. benafas.. berjalan... melihat... syukur sangat... (^_^)





Older Post | Newer Post


Story About Stuff Links




Thanks